weary wings 3 column

Wednesday, 30 May 2012

Hello....
Nanaz Zira in Da HousE...
salam perkenalan terlebih dahulu...hehehehe...di sebalik nme 'nanaz zira' ni ad sbuah kisah...sebuah kenangan...
emmm rndu plak kt kwn2 aq...huhu..emm cte nye cmni..ble blk hjung mggu,aq ske bwa blk buah nenas kt uma sewa..kami dok 8 org 1 uma...time stdy la kate kn..student kena la kongsi2 kn..haa blk sal buah nenas td..my housemate pggil aq naz..sjak aq ske bwa blk nenas dowg stat pggl aq nanas.kdang2 jd nanaz..mcm2 je la dowg 2...ad je nme tok stiap penghuni 102...mcm2 knangan aq ngn dowg..suka,duka..emy,endang,maya,jihan,aisyah,fiza n salina ni ar penghuni2 102..102 tu adlah nombor uma sewa aq dlu..mcm2 ragam kwn2 aq ni...rndu gle kt kowg..hope kowg sht hndak nye..

'sahabat..
Walau kini kita tak slalu bersama
Aku ingin kita selalu dekat

Sahabat
Walau kini kita jauh
Aku ingin kita saling menghubungi

Sahabat
Kau tau betapa berharganya dirimu?
Kau lebih berharga dari sebongkah emas

Sahabat
Kau tau kenapa?
Karana mencari seorang sahabat seperti kau bukanlah hal yang mudah

Sahabat
Kini ku ucapkan “Aku akan selalu menjadi sahabatmu”
=)
juz 4 u all my frenz...


2 comments:

  1. cm tu sy nak panggil awak nanaz lah..blh??hahaha

    ReplyDelete
  2. aik....xblh2..mane blh....huhuhu

    ReplyDelete